616最高。爱他就让他拯救宇宙而不是甜宠。 本命:杜铁奇 | 冬寡 | 太阳黑子

每次发冬寡都掉粉,但是依然发。直到包子如愿在MCU"亲"到斯嘉丽/“睡”到黑寡妇 (Which is probably never, so, PPP,发发发)。

先原文后译文

N: What was your favorite mission back then?

J: Every mission with you, my love.

N: Good answer. But really, which ONE of them?

J: Remember that time, you had to marry me as an undercover?

N: Which time?

J: ....... (Forgot that I made her marry me for like, ONLY a hundred times, in different missions.) Um, that time when we actually hosted a wedding ceremony and you had to dress up as my bride.

N: Oh, Silly boy. I didn't HAVE to.

J: ........ Damn it. (Did she find out I scoped it out on purpose?)

N: Because I WANTED to, James. I WANT to.

詹姆斯·一己之私害Nat嫁给他100次·巴恩斯

我发现这么写段子也不错,配个图哈哈

-------------------

虽然很多人不需要翻译,但,Just in case:

寡: 过去你最喜欢的任务是哪个?

冬:跟你一起的每一个,亲爱的。

寡:好答案。但说真的,到底其中哪个?

冬:记不记得那次,你不得不嫁我,用以伪装?

寡:哪次嫁你?

冬: (我居然忘了我一共也就只让她,在执行不同任务时,嫁我了100次。) 就那次我们办了像模像样的婚礼,你不得不打扮成新娘的样子嫁给我。

寡:噢,傻小子。我可没不得不

冬: ........ 可恶。 (她发现我是刻意把结婚作为作战的一部分的吗?)

寡:因为那时我愿意,詹姆斯。我现在也愿意呀。

翻译过来还是有那么点改变了意思的感觉……掩面哭

评论(12)
热度(72)

© 不爽猫 | Powered by LOFTER